تحقیق درباره شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن

دسته بندی تولیدی
فرمت فایل doc
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات 56
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

*تحقیق درباره شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن*

خلاصه شركت:

این شركت در سال 1381 تاسیس گردیده است . شركت فوق در پی آن است كه تولید آب معدنی وخدمات رسانی آن را مدنظر قرار دهد.

اضداد و اعضای شركت عبارتند از:

مدیریت

كارشناس

تكنسین

كارگر ماهر

كارگر ساده

كل كاركنان

1

4

3

10

15

45

زمین وساختمانهای شركت به متر مربع عبارت است از:

زمین

سالن تولید

كل انبارها

كل زیربنا

5500

1000

350

1585

ابتدای ورود شركت اتاق نگهبانی می‌باشد وبعد از عبور از محوطه وفضای باز شركت به ساختمانها وسوله های اداری و تشكیلاتی می رسیم كه هر بخش فعالیت مربوط به خود را داراست مانند: دفتر امور اداری، اموركارگزینی، بازاریابی و…

مالكیت شركت:

مالكیت این شركت بر عهده 2 نفر از سهامداران می‌باشد كه هر یك به میزان مساوی سرمایه گذاری كرده اند و به نسبت مساوی از سود بهره مند می‌شوند.

خلاصه هزینه های سرمایه گذاری جهت راه اندازی شركت:

ازآنجایی كه اجرای طرح از نظر وجه سرمایه گذاری در خور توجه است حمایت مالی به صورت جدی از این صنعت نه تنها لازم است بلكه ضروری می‌باشد و كمكهای مالی میتواند به صورت ارائه تسهیلات بانكی ارزان قیمت، كاهش نرخ مالیات، ارائه امكانات زیر بنایی طرح به صورت یارانه ای، طولانی كردن باز پرداخت تسهیلات بانكی، كمك درشناساندن محصول در بازارهای جهانی می‌باشد

اقلام اصلی

مبلغ به میلیون ریال

سرمایه گذاری ثابت

000/500/714

سرمایه گذاری در گردش

000/100/47

زمین

000/000/230

ساختمان

000/800/252

تجهیزات

000/800

هزینه های فنی وتاسیسات

000/800/81

پیش بینی نشده

000/400/8

جمع كل

000/400/335/1

نرخ بازده مالی (درصد) شركت به شرح زیر است

بدون واحد

واحد 30% سرمایه گذاری ثابت

واحد 60% سرمایه گذاری ثابت

سود 15%

سود 25%

سود 15%

سود 25%

0/38

2/35

1/33

4/32

3/28

مكان شركت وتسهیلات آن:

شركت مذكور واقع در تهران كیلومتر 15 جاده مخصوص می‌باشد

تسهیلات شركت عبارت است از دسترس به اتوبان وبزرگراه

از تسهیلات دیگر مجهز بودن شركت به وسایل حمل ونقل سریع جهت حمل آب معدنی به سراسر نقاط تهران می‌باشد

خدمات شركت:

شركت فوق خدمات بسیاری را ارائه می‌كند كه عبارت است از:

1-اب معدنی گاز دار: آبی است كه پس از تصفیه های لازم وبسته بندی مقدار گاز آن برابر با مقدار گازی باشدكه آب در مظهر چشمه دارد

2-آب معدنی بدون گاز: آب معدنی است كه پس از تصفیه و بسته بندی فاقد گاز كربنیك مازاد به مقدار لازم جهت نگاهداری املاح بی كربنات موجود و یا گازهای دیگر باشد

3-آب معدنی گاز دار شده: آب معدنی است كه پس از تصفیه های لازم ازمنبع دیگری گاز كربونیك به آن اضافه شود

مقایسه رقابتی:

شركت های رقیب درصدآن هستندكه فعالیت های خود را در زمینه كیفیت وقیمت آ بمعدنی بهتر كنند. شركتهایی كه با شركت آب معدنی دماوند رقابت می كنند عبارتند از :آب معدنی ایران، آب معدنی سپیدان و..

همه شركتهای ذكر شده به دنبال رضایت مشتری می باشند

یكی از دلایل موفقیت شركت آب معدنی دماوند به دلیل رعایت كردن استاندارهای ملی وكسب استانداردهای مختلف ISO می‌باشد

نوع، شماره و موضوع استانداردهای تدوین شده شركت به قرار زیر است

ردیف

شماره استاندارد

موضوع استاندارد

1

2591

ویژگیهای وحدمجاز آب معدنی طبیعی

2

2441

آب معدنی طبیعی قابل شرب

3

2606

آئین كار به منظور بهره برداری از آبهای معدنی طبیعی آشامیدنی

زمینه ها وامكانات فروش:

شركت مذبور برای پیشرفت در زمینه فروش بسیاری از فعالیت ها را در زمینه چاپ بروشور وتبیلغات به انجام رسانده است مانند:تبلیغات در رادیو وتلویزیون وروزنامه و.. یكی از ایده های منحصر به فردی كه در زمینه تبیلغات از طرف یكی از كارشناسان ارائه شده این بودكه تبلیغ آب معدنی به تصویر كشیده شود

مثلا: تلویزیون فردی را نشان می دهد كه تشنه جرعه ای آب است و در همان لحظه آب معدنی نشان داده شود و با ذكر خصوصیات و ویژگی های آن تبلیغ به پایان رسد از دیگر تبلیغاتی كه در زمینه آب معدنی انجام شده است نصب تابلو بزرگی می‌باشد كه در یكی از بزرگراههای اطراف شركت نصب شده است كه چندی از فوایدآن معدنی ذكر شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *