تحقیق درباره شرکت اچاچی

دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 83 کیلو بایت
تعداد صفحات 53
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

*تحقیق درباره شرکت اچاچی*

تاریخچه شركت آچاچی

آچاچی نام روستایی در نزدیكی شهرستان میانه از توابع آذربایجان شرقی است و این كارخانه در سال 1357 شروع به كار كرده است كه توس آقای ایرانی كه مدیر عامل و رئیس كنونی شركت است در واحدهای كوچك آغاز به كار كردند و اولین كارگاه شیرینی پذیری در تهران بوده كه به علت نارضایتی افراد و شهرداری به خارج از تهران انتقال پیدا كرده است چون هیچ وقط كارخانه صنعتی نمی تواند در داخل شهر باشد و از به متراژ بالایی دارد و پس از استقراق كارخانه برای توسعة بیشتر و تداوم و استحكام بیشتر با كارخانه ای به نام قافلانكوه متحد شدند كه بعد از مدتی همكاری به علت اختلاف نظر از یكدیگر مجزا شدند هر كدام به صورت مستقل فعالیت می كنند .

و برترین امتیاز این شركت گرفتن اولین پروانه سوخت سوهان و باسلق در ایران است .

مواد لازم جهت تاسیس یك كارخانه شكلات سازی

1)یك قطعه زمین با متراژ بالا و خارج از شهر كه دارای این قسمت ها می باشد :‌

(انبار – محل تولید – سردخانه – اتاق های دارای و نگهبانی)

2)تقاضای كتبی ه اداره كل صنایع غذایی جهت سااخت

3)تهیة دستگاه های مورد نظر جهت تولید محصول مورد نظر

4)تقاضای مجوز از ذرات بهداری

5)باردید بهداری از دستگاه ها‌ و عملكرد آنها

6)گرفتن پروانه بهره برداری یعنی پروانه تاسیس كارخانه

7)صدور پروانه ساخت از وزارت بهداشت

8)مهترین مساله برای ساخت كارخانه مواد غذایی اولا كارت شناسایی از اداره كل صنایع و درما صدور روانه ساخت از وزارت بهداشت باشد و تامین نیروهای متخصص .

وضعیت شركت آچاچی با شركت قافلانكوه .

1)تقسیم كار بین دو شركت به صورتی كه انجام عملیات داخلی اعم از پخت و بسته بندی و دریافت مواد اولیه و باز پرداخت مواد ساخته شده جهت فروش به شركت آچاچی محول شده بود و حذید مواد اولیه و بازار یابی و فروش محصولات و عملیات خارج كارخانه به عهد شركت قافلانكوه بود .

2)معیار فروش با فرمول كیفیت بالا + سود بیشتر با تولید محصول به هرینران + سود مضاعف و بالا .

3)زیاد بودن مشتری

4)عدم جوابگویی به موقع به كاركنان و پرسنل

5)اختلاف نظر بین مدیریت شركت آچاچی و شركت قافلانكوه ( وجود دو مدیر عامل متفاوت )

6)عدم سیستم مرتب اداری

7)تولید محصولات ا تنوع و یكسان نبود تولید

8)روابط عمومی تندی

قدرتهای كارخانه آچاچی

1)تثبیت قیمت هنگام نوسان افزایش قیمت در بازار

2)تنظیم عضه و تقاضا

3)پیگری محصولات در بازار از نظر كیفیت – قیمت و طرح نسبت به اجناس مشابه

4)نوآوری درارائه محصولات وارائه محصولات جدید در بازار

5)ساخت مشابه محصولات خارجی

و مهمترین قدرت آنها ثبت قیمت آنهاست با اینكه مواد ا.لیه در فصل های مختلفی بوده در بعضی از فصول قیمت آن نزدلی و در بعضی فصول صعودی بوده ولی هیچ یك از اینها در ثابت نبودن قیمت در این شركت اثر نمی گذارند و همین ثابت ثابت بودن باعث اعتبار بیشتر برای شركت خواهد بود.

6)روابط دوستانه بین مصرف كنندگان

7)بالا بودن میزان مصرف كنندگان به اجناس تولید شده جوابگوی نیاز داخلی نمی باشند ( در بعضی مواقع )

8)صدور محصولات به كشورهای دیگر بصورت غیر مستقییم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *